Co by měl fitness instruktor znát 3.
Co by měl fitness instruktor znát 3.
V minulém díle jste našli výčet vlastností, které jsou pro dobrého instruktora nezbytností. Příjemný instruktor je ten, který nedělá rozdíly mezi klienty, kteří jsou mu sympatičtí a těmi, kteří mu moc nesedí. Všem měří stejně, každý klient má pak pocit, že zrovna on je pro vás důležitý, a má k vám tak větší důvěru. Práce s takovým klientem je efektivnější.
Profesionál si nikdy netahá své osobní starosti do práce.
Příjemný neznamená podlézavý, ale spíš milý. Určitě jste zažili, příjemnou (milou) paní prodavačku (úřednici, číšnici), ale také nepříjemnou. Pokaždé když budete komunikovat se svým klientem, zkuste se pomyslně postavit na jeho místo a vžít se do jeho situace. Líbilo by se vám, kdyby se k vám někdo choval tak, jak se právě chováte vy? Pokud ano je největší pravděpodobnost, že budete u svých klientů oblíbení, budou k vám rádi chodit cvičit, ne jeden týden, měsíc, ale několik let. Budou se na vás těšit, vaše energie se bude vzájemně doplňovat a vzájemná spolupráce pak bude velmi efektivní.